۷ پاسخ

من شکمم از اول بارداری پایینع

آره دیگه ماه آخر میاد پایین که برا زایمان طبیعی آماده باشی.
منتها من از اول شکمم پایین بود نمیدونم چرا بالا نمیره😕

من ماه هفت هستم شکمم خیلی پایین هست اشکال نداره؟

خستمه خستهههه😅

و منی ک همچنان شکمم بالاس🤣🤣

میخوای بزای 😂

آره اومده پایین

سوال های مرتبط

مامان نویان جون♥️ مامان نویان جون♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد