سلام.خانوما برا نفخ چی بخورم خیلی شکمم صدا میده؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم جویدن آدامس خیلی خوبه

یکم عرق نعنا

منم 😢 فقط میدونم چیزای نفاخ نباید خورد . من نفاخم نمیخورما ولی نفخ دارم .

سوال های مرتبط

مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ویکم بارداری