۸ پاسخ

من ۸روزه تاخیر دارم و ترشح قهوه ای
الان جواب آزمایش منفی شد

مثبته انشششششالله، ،برا منم دعا کن عشقم این ماه مادر شم

انشاالله مثبته عزیزم😍

چن روز گذشته ؟

ایشالا که مثبتع بعدش بیا زود جوابشو بگو

ایشالا دوقلو داری

انشالله که مثبته🥰

ایشالله که مثبته برا منم دعا کن بالا رفته باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۲ ماهگی