خانما اگ سرویکس اومده پایین علائمش چیه

۴ پاسخ

وا نداره من دوستم طول سرویکسش پاین بوودکتر سرکلاژ کرد دهانه رحمشو .هم خودش سالم بود هم بچش..دوهفته واستا ک طول سرویکس بره بالا نشد دیگ دکتر گفت برای سلامتی خودت باید سرکلاژت کنم ک از زایمان زود راس جلوگیری بشه

سرکلاژ میشی تا زایمان بعد باز اون بخیه هارو باز میکنن .از زایمان زود راس جلوگیری میکنه

طول سرویکست چند؟؟

علایم نداره فقط سونو مشخص میشه .البته بعضیا میگن دردش زیاده و زایمان زودرس میاره

سوال های مرتبط

مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی