۵ پاسخ

من تیر کشیدن زیر شکم داشتم و درد شبیه به پریودی
تو خواب ناله می کردم از درد😐
۳۷ بود سرویکسم رفتم سونو اومده بود رو ۳۲
دیگه با استراحت حل شد

اگه طول سرویکست اوکی بود میتونی بری ولی صندلی عقب پتو بنداز دراز بکش
هر ۴۰ دقیقه تا یکساعت از ماشین پیاده شو ۵دقیقه ای قدم بزن

اره بهتره و دقیق تر

دردای مثل پریودی و کمر درد ،و گاهی ترشح
برای بعضی ها متفاوت
من اینطوری بودم و سرکلاژ شدم

درد پهلو و شکم و مثانه و زیرشکم

سوال های مرتبط

مامان پسته جون مامان پسته جون هفته هفتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری