۳ پاسخ

من انتی ۴۰ انومالی ۳۶ شد

من ان تی ۴۰ بودتقریبا۲هفته پیش این مدت هم استراحت میکردم هم کارمیکردم ولی این مدت زیادسرماخوردم وسرف میکردم وزیادبالامیاوردم الان دیروزرفتم شده ۲۸دکترگفته کارسنگین نکن نزدیک نداشته باش شیاف روزی ۲تابزن تا۲هفته دیگه چک کنم انشالله نیازبه سرکلاژنباشه.گفت زیر۲۵خطرناک

اره من سونو متوجه شدم بدون هیچ دردی، فعالیت زیاد، پله، مشکل خود رحم،همه چیز با هم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان سید دیار💚 مامان سید دیار💚 ۱ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری