من انتی ۴۰ انومالی ۳۶ شد
من ان تی ۴۰ بودتقریبا۲هفته پیش این مدت هم استراحت میکردم هم کارمیکردم ولی این مدت زیادسرماخوردم وسرف میکردم وزیادبالامیاوردم الان دیروزرفتم شده ۲۸دکترگفته کارسنگین نکن نزدیک نداشته باش شیاف روزی ۲تابزن تا۲هفته دیگه چک کنم انشالله نیازبه سرکلاژنباشه.گفت زیر۲۵خطرناک
اره من سونو متوجه شدم بدون هیچ دردی، فعالیت زیاد، پله، مشکل خود رحم،همه چیز با هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.