واااا اگه اینجوری بود که باید همه ی بارداران عالم سرکلاژ میشدن :///
کارسنگین ،پیاده روی زیاد و.....اذیتمیکنه
نه عزیزم من ایام جنگ رفتم شمال و برگشتم .ربطی به نشستن نداره.مسافرتم اگه میخوای بری با مشاوره پزشکی برو.به من گفت هر دوساعت یه ربع پیاده شو و راه برو
نه عزیزم دنبال کنیم همو هم هفته ایم
نه نمیشه
من که همش نشستم پس نشینیم چیکار کنیم؟☹️
نه دکتر بهم گفت به ازای هر دو ساعت ۱۰دقیقه راه برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.