بچها علائم اینکه سرویکس اومده پایین چیه؟؟

۱۰ پاسخ

معمولا بدون علامته

خانما طول سرویکس در هفته 22 بارداری شده 28 خطرناکه یا ن ؟
همش هم استراحتم

علامت نداره اما بعضیا زیر دل درد میگیره

معمولا واژینال بالاتر از سونو شکمیه یا پایین تر؟؟

سوال منم هست

31واژینال به نظرتون کمه

علائمی نداره

من خودم خیلی درد داشتم ولی معمولا درد ندارن

من درد داشتم زیر شکم واحساس فشار توواژن

عزیزم بدون علائمه فقط باید سونو بدی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سید دیار💚 مامان سید دیار💚 ۱ ماهگی
مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری