۱۰ پاسخ

من خیلی بهش فکرمیکنم و دودلم🥲🥲

قرار نیست دیگه بچه بیارم😅

ن فعلن ولی بعداً شاید

من غلط کنم

من فکر بچه دوم نبودم ولی خدا خواستو الان باردارم ولی صبح رفتم اولین آزمایشی که دکتر نوشته بودو دادم هزینش شد ۱۸۰۰ و واقعا موندم تا آخرش چی میخواد بشه خیلی هزینه ها سنگینه

بله ایشالا دوسالش که شد اقدام میکنم دومی که بیاد سه سالش شده

نه اصلا جوری پاره شدم تو این مدت که حالا حالا قصدشو ندارم

واستا بچت سه چهار ساله بشه هم بدن خودت تقویت بشه هم بچت بزرگ بشه بچه بعدی بیاد هم بچت اذیت میشه هم تو رو اذیت میکنه هم نی نی رو چون سنی نداره و درک نمیکنه

من آره بهش فکرمیکنم

نه با این وضعیت مملکت و جنگ همین یکی کافیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری