۴ پاسخ

اره خب من میکنم وحشتناکه واسم هوا بزنم😂

نه...

ن لازم نیست امپولاهایی ک مثل انوکساپارین خودشون یک هوایی داره داخلش همون خودش هواگیری داره

نه اصلا هواگیری نیاز نداره چون زیر جلدیه و زمان هوا گیری نقداریش میاد بیرون دز امپولت کم میشه

سوال های مرتبط

مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌وسوم بارداری