خانما انوکساپارین ۶۰۰۰ رو هواگیری میکنید؟

۴ پاسخ

به من گفتن هواگیری نکن

من ۴۰۰۰ میزنم هواگیری میکنم

من ۴۰۰۰ میزنم هواگیری نمیکنم

من تو اینستاگرام دیدم گفت نیاز به هواگیری نداره

سوال های مرتبط

مامان ســوگـل مامان ســوگـل هفته نهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری