۴ پاسخ

۶هفته و دوروز برو عکسشو بفرست ب من جنسیتشو بهت بگم

صبر کن زوده.
۸هفته برو سونو قلب
الان معلوم نمیشه

من ۸۰۰۰بودم تو ۵هفتع اما دوقلو نبود ....
فلن فککنم فقد ساک دیده میشه ....

احتمال داره دوقلو باشه چون عدد بتا بالاعه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ســوگـل مامان ســوگـل هفته نهم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان دختر قشنگم💗😍 مامان دختر قشنگم💗😍 هفته هجدهم بارداری