شیر خشک نان یا ابتامیل؟ 🍼😑

۷ پاسخ

امپتامیل هم خوشمزست هم هضمش برای بچه ها خیلی بهتره 🥰🥰

میگن آپتامبل بهتره
بازم به بچه بستگی داره ک کدوم بهش بسازه

اپتامیل سبک تره
نان چرب تره
باید امتحان کنی ببینی کدومش به بچت میسازه

تا جایی که میدونم اپتامیللل

من به پسرم نان دادم

منم شنیدم اپتامیل

من نان میدم

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی