تو سونو دهک ۳۰ تا ۵۰ یعنی چی برای وزن

۴ پاسخ

هرچی صدک بالا تر باشه بهتره و یعنی بیشتر شبیه بچه های هم هفته خودشه و نرمالع

صدک🤣🤣

برا وزن جنین چی خوبه ؟

۵۰ به بالا خوبه
مثلا وقتی میگن صدک وزن ۳۰ درصد یعنی ۷۰ درصد بچها از بچه تو وزنشون بیشتره و ۳۰ درصد از بچه تو وزنشون کمتره

سوال های مرتبط

مامان 💜💜💜💜💜 مامان 💜💜💜💜💜 ۶ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی