۵ پاسخ

بستنی کباب وزن بچه رو بالا میاره

برسه

به نظرت امیدی هست تا سه کیلو بریه تا ۳۷ هفته

دکتر گفت بستنی و شیر لیدی میل بخور

عزیزم من خودمم با اینکه ۳۷ هفتم وزنش یکم پایینه.
دکتر بهم گفت پروتئین زیاد مثل گوشت مرغ و ماهی و قرمز و سفیده ی تخم مرغ زیاد بخورم.
روزی دوتا سفیده ی تخم مرغ سعی کن به زورم شده بخوری.
حلیم و بستنی هم به من خیلی توصیه شده

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری