سمنو هم بخور اونم خیلی مقویه
بستنی بخور
در ضمن اگه قندت نرماله حتما حتما پودر لیدی میل بگیر روزی دو پیمونه بخور خیلی وزن میده به جنین
من متاسفانه قندم بالاس نباید بخورم
عزیزم منم تازه رفتم سونو تو ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود دکترم گفت کمه یه قرص داد بهم ک فقط به خوده جنین وزن میده
و اینکه گفت هرروز دوتا تخم مرغ آبپز
یه کاسه عدسی
یه لیوان شیر همراه با خرما
۳ تیکه فیله مرغ
قرص امگا ۳ دو تا در هفته
اون قرصی ک به جنین وزن میده اسمش L arginine
حداقل یعنی کمترین وزنی ک میتونه بچه تواون هفته داشته باشه جنین تو داشته..توهرهفته وزن بچه یه حدااقلی داره یه حداکثر.مثلا توهفته 32 حدااقل1650 هست حداکثر2250...تو جنینت اون حداقلی روداشته.یعنی کم نبوده ولی وزن انچنانی نگرفته باید تقویت کنی چیزای مقوی بخوری تا بره بالاتر..
بهت گفت حداقله یعنی کمه؟حداقل یعنی نرماله،
کباب بخور مرغ
تخم مرغ بخور سفیدشو
بادامبخور
عدسی و لوبیا بخور
بستنی
برا وزن جنین عالیه
مال من۳۱هفته۱۷۰۰بود گفت خوبه
چن هفته چقد بود؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.