برای وزن گیری بچه چی بخورم وزنش سونوگرافی گفت کمه

۶ پاسخ

سلام عزیزم دکتر دیروز به من اینو داد

تصویر

آجیل بخور لیدی میل هم بگیر

لیدی میل میگن خیلی خوبه
اما درکل میگن جذب پروتئین از طریغ بند ناف خیلی راحت تره ینی پروتئین بخور بیشتر تخم مرغ آب‌پز آبگوشت قارچ و اینجور چیزا

پروتئین گوشت و مرغ ماست یونانی میوه مغزیجات حبوبات بادام خیس کن بخور اگر قند نداری شیرموز شیر بادام خیلی خوبه

ماکارونی خیلی تاثیر داره من دو سه هفته اخر به طور اتفاقی سه بار در هفته ماکارونی خوردم دیروز رفتم سونو ۳۶۵۰ بود

مگه چقدره؟..

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری