عجیبه که سنو وفایی بگه وزن بچها کمه 😍😂خیلی آدم خوبیه آخه کم هم باشه نمیگه 😍🥹
از من ۳۴ هفته و ۲ روز ۲۵۰۰ بود دکتر گفت عالیه
وزنش که بد نیست برای من کمتر بود
خیلی خوبی ماشالا بهت🧿
وزن بچت خوبه ک من ۳۷ هفته ۴ روز یعنی دیروز ک رفتم سنو بچم ۲۸۰۰ وزنشع
خوبه ک من34و5روز 2435بود
مهم نیس بعدی شیر میخوره بزرگ میشه
منم بچم ب دنیا اومد ۲۵۸۰ بود الان تپلی شده ماشاالله و ۶ کیلوعه
بنظرم نرماله تا دنيا بياد سه كيلو ميشه شايدم بيشتر جديدا دكترا از ما توقع بجه ٣٥٠٠ به بالا دارن
اگه طبیعی باشی ک حالا وقت داری ولی اگه سزارین باشی هنوز دوهفته وقت داری بچت سه کیلومیشه
والا زیادم کم نیست من ۳۷ هفته رفتم 2935 بود
صدکش ۳۹زده
صدک ده به بالا خوبه
منم وزنش کمههه
خوبه گوش نده صدکش نرماله
بعدشم بچه سالم باشه به دنیا میاد تپل مپل میشه
نه دیگه خوبه من بچم ۴۰ هفته ۲۶۰۰ بوو
نه عزیزم اتفاقا نرماله ۲۸۰۰ وزنشه
تا چهار هفته دیگه انشالله بازم وزن میگیره بیشتر
کم نیست نرماله
برا منم سونو گرافی نوشته شوهرم نمیزاره برم میگه الان بری میگن وزنش کمه😑
بنظر من زیادم کم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.