پیاده روی خیلی ضررداره تو۸ماه

۲ پاسخ

اینایی ک سزارین دارن ‌مگ نیازه پیاده روی

بسیتگی به شرایطتت داره
من مشکلی ندارم دکترم گفت روزی دوتا یک ربع خوبه. در حدی که خسته نکنه و درد نده

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐁مامان موش مامان 🐁مامان موش هفته سی‌وچهارم بارداری