مامانا طول سرویسک ۳۱ خوبه ؟

۸ پاسخ

وای خدایا این طول سرویکس انگار فقط من نمیدونسم چی هست😟چرا همه دارن درگیرش میشن قبلا اینجوری نبود 😣😣

کار سنگین . رابطه نداشته باش. فعالیت زیاد. از پله بالا وپایین رفتن . از توالت فرنگی استفاده کن . زیاد سرپا واینسا

من انتی۳۳ بودم دکترم نگرانم کرد گفت خوب نیست شرایطتت ولی شیاف نداد
گفت آنومالی بدم ببینم چی میشه
آنومالی زده بود۳۰ 😔
میترسم برم سرکلاژ بشم

من ۳۱ بودم سرکلاژ کردم چون اونجوری باید همش استراحت مطلق میشدم

من روی ۳۰ بود
الان شده ۲۷ میخام عمل کنم

سونو ۱۸ هفته که رفتم ۲۵ شده بود

رعایت کن عزیزم منم ۳۱ بود اومد رو ۲۵ سد
سرکلاژ کردم

خوبه ولی من سرکلاژ کردم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری