۹ پاسخ

خوبه منم ۳۱بودم

اره جان

منم پریروز رفتم شکمی ۳۱ بود دکترم میگه هر چی هفته بالاتر بره پایین میاد طبیعیه اما استراحتتو بیشتر کن چون تا هفته ۳۰مهم سرویکس

منم از اول تا ۲۲ هفته ۳۱ بود دیگه دوباره چک نکردم ولی خیلی نگرانم

برای من ۱۸ هفته ۴۴ بود

من دیروز تو انامولی 31 بود گفت خط، مرزی. ولی سرکلاژم

خوبه زیر ۲۰خطر داره .برا من توهفته شما ۴۰بود

خوبه لب مرزی رعایت کن

اره ولی کار سنگین نکنی پایین تر نیاد

سوال های مرتبط

مامان پریا مامان پریا ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری