۱۴ پاسخ

من حقوق بگیریم کم کم میخرم

من چون بارداری قبلیم خریدم بعد جنین مشکل داشت و سقط کردم تا ماه های اخر چیزی نمیگیرم😔

فدات 😘♥️

وقتی انومالی رفتی و از جنسیت مطمعن شدی

من ۳۰ هفته شروع کردم. زود نخر هی جلو چشته عادی میشه برات

من ک دو هفتس چیدم اصن😂😂

منم مامانم میگه زودنخریم خوب نیس
۷یا ۸ ماهگی میخرم

بعد هفته ۲۰ شروع کنید

من امروز ۲تا لباس گرفتم واسش😍

جنسیتش مشخص شد کم کم بخر .

بعد انومالی دیگه میتونی بری خرید

وای منم دل تو دلم نیست به این روزا برسم

من الان دارم کم کم میخرم

من که دل تو دلم نیست به اون روزا برسیم

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 🍼👶 مامان پاستیل 🍼👶 هفته چهلم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه کوچولو🌙 مامان ماه کوچولو🌙 ۴ ماهگی