سلام بنظرتون کی شروع کنم به خرید سیسمونی ??

۱۴ پاسخ

عجله نکن آروم آروم 🐌 با صبر و با حصله برو سمت خرید ،البته پول خیلی مهمه خیلی گرونیه ....
من تازه شروع کردم کم دارم واسه ورود نینی آماده میشم و هیییچ عجله ایی ندارم و داره بهم خوش میگذره ...

من گذاشتم برا دوماه دیگه😍😂

من که هنوز یه جورابم نخریدم خیلی ریلکسم😅😅

من از18هفته ک انومالی انجام دادم . شروع کردم ب خرید .الان دارم کم کم میچینمشون .بااینکه هفته ام پایینه بازم خسته میشم برا چیدن ‌حوصله ام نمی‌کشه

ببین هم قیمتا میره بالا هم هفته باردایت میره بالا سنگینتر میشی و سختتر میشه بیرون رفتن و خرید کردن
منم هنوز خریدامو انجام ندادم چون اصلا شرایطش نبوده این مدت. دخترم کوچیکه خودمم که باردارم همسرمم روزا اصلا نیست
همش دلواپس خریدم 😅

من خریدم همشو حاضره بعداینکه خریدم کلی گرون شد جنس

از الان بخر
گرون شده شدید

خدا لعنتشون کنه یه زره بازار ثبات نداره هر روز یه قیمتی دارن حداقل یه ماه هم ثابت نیستن

منم یه زره خرید کردم ولی توان ندارم برم بازار نمی‌دونم چرا هیچی جون داخل بدنم نیست دلم میخواد ولی هی عقب میندازم ولی خدا بخواد دیگه از هفته 28و30که یه زره از وضعیت وزنش باخبر بشم شروع میکنم ولی آخررهفته میخام برم براش حوله خشک کن و چندتا وسایل بهداشتی بگیرم ست بیمارستان و ست شماره صفر و یک هم خریدم با چندتا پتو

بعد از آنومالی من خریدم ،از ۲۶/۷ هفته ناگهان جنین رشد کرد، حرکات جدیدی میزنه دیگه تا سر کوچه هم نمیتونم برم، فقط گفتم خداروشکر که خریدامو کردم

میگن تو سه ماهه دوم بعد انومالی باید بخرید

منم نخریدم 😄

بستگی به زمان زایمانت و تحمل خودت داره
من زایمانم افتاده اول عید
ماه اخرم که ماه رمضونه
قبلشم زمستون خیلی سرد میشه نباید بیرون برم زیاد و سنگین میشم
واسه همین همه چیزو تقریبا خریدم فقط لباس و وسایل بهداشتی مونده که یه روز میرم میخرم
از بعد انومالی شروع کن که سنگین نشی تا قبل ۳۰ جمعش کنی

هروقت پول دستت بود بخر کم کم😄

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 🍼👶 مامان پاستیل 🍼👶 هفته چهلم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری