۱ پاسخ

والا چی بگم پسر من راحت میخورد با قاشق اگه نمیخوره باید بخابونی دستوپاشو بگیری به زور بریزی دهنش فوت کنی قورت بده😁😁 جلادم خودتی 😂😂زنداداش من راه حلش در برابر بچه های بد داروش همین بود یا که از دکترش بپرس ببین میشه تو شیرش قاطی کنی

سوال های مرتبط

مامان فِریال مامان فِریال ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته هجدهم بارداری