۹ پاسخ

من هفته ۲۸ که نوبت ماهانه ی بهداشت داشتم زدم

از۲۸ هفته میزنن دیگه

من همین الان زدم و‌اومدم
دستش درد داشت😭😭😭
بهداشت باید بری

من دکترم گفت ربطی نداره کی زدی دوران حاملگی باید واکسن کزاز زده بشه برو بهداشت ۱۰ دقیقه هم طول نمیکشه

برو بهداشت واست میزنن.فک کنم تا همین هفته ای ک هستی وقت هست بزنی.اگه ده سال میگذره از تایمی ک زدی حتما بزن.

واجب نیس همه بزنن
من ۳ تا حاملگی داشتم نزدم

برو بهداشت برات میزنن

باید بری بهداشت خودش بهت میگه من دقیق یادم نیست ۲۴ هفته بود یا ۲۸

برو بهداشت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی