۵ پاسخ

چون میادپایین سردلت ایناهمش خالی میشه

اصلا ربطی نداره شکم من دیابت دارم و متاسفانه بچم بزرگ سنم بارداری سه هفته بیشتر میزنه ..شکم خیلی کوچیکه هر کسی میبینه میگه وا ب 33 نمیخوری چ برسه ک سونو زده بخاطر وزن بالا 36 هفته

اگخ ۳۸ هستی چرا زده ۴۰ هفته

میگن بچه میره پایین تر برا زایمان اماده میشه قسمت بالایی شکم خالی میشه

چون اومده تو لگن

سوال های مرتبط

مامان پناه🤰🏼🫀 مامان پناه🤰🏼🫀 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیاخان مامان ایلیاخان ۱ ماهگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۳ ماهگی
مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی