سلام دوستان تاکی بچهاتون قنداق میکنید

۹ پاسخ

من قنداق نکردم بخاطر زردیش

زن داداشم تا چهار ماه قنداق میکرد البته من فقط شبا میکنم روزا گزمه

من تا الان قنداق میکنم بچم راحت میخابع

من هنوز دارم قنداق میکنم البته فقط شبا

من قنداق نکردم گرمه هوا

بچم زیرکولره با این وجود سوختگی داره لایه پاش.هربار که پوشک عوض میکنم ان ان میزنم

فک کنم تا ۴ ۵ ماهگی قنداق میکنن

من اصلا قنداق نکردم

من تا دو سه شب پیش قنداق میکردم

هیچوقت قنداق نمیکنم گرمه هوا

سوال های مرتبط

مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی