سلام خانما شما بچتونو قنداق میکنید؟

۹ پاسخ

نه چون دخترم بدش میاد دست یا پاشو بگیریم خونه رو می‌زاره رو سرمون😵‍💫😂

نه اصلا
خوشمم نمیاد

نه پسرموقنداق نکردم دخترمم نمیکنم چیه بچه اذیته والا پاهاشم صاف صافه

تا قنداق نکنم خواب راحت نمیره🤭

نه من قنداق نمیکنم

گاهی اره

نه کوچیکتر بود دلش درد میکرد دست و پاشو می‌بستم

اره من شبا دست پاهاشو میبندم که راحت بخوابه

هفته اول

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی