خانوما شما بچتونو قنداق پیج میکنین؟؟

۸ پاسخ

من هر از گاهی ماساژش میدم و قنداقش میکنم

اره صد درصد

اره شبا انجام میدم

میخام قنداقش کنم راحت تر میخابه بچه اولمو قنداق کردم خیلی راحت میخابید

بله گاهی اوقات و اینطوری خیلی راحت تر میخوابه

چقدر قنداق گرفتیم ولی نذاشت

من نمیکنم مادرشوهرم‌گیر داده به دنیا اومد قنداقش کن

من نکردم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا🩷 مامان فاطمه نورا🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی
مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی