منم هنوز قنداق میکنم تا قنداق نکنم خواب نمیره مگر اینکه خیلی خیلی خسته باشه
آره قنداق چسبی عصای دستم شده
قنداق ک دیگه نمیکنن
ولی چون نوزاد تا ۳-۴ ماهگی دستش ناخواسته میپره تو خواب حتما وقتی خوابه با ی دور پیچ سبک دور دستشو خیلی معمولی نه خیلی کیپ و محکم ببند ک راحت بخوابه
پاهاش باز باشه چون نوزاد پاش بسته باشه خلقش میگیره و بیدار میشه و گریه میکنه
من که اصلا قندانش نکردم
اره قنداق میکنم راحتم میخابه
اصلا نکردم دوست بخاطر قنداق که یچگی کردن پاش از لگن دراومده نمیدونسته حالا هم علاجی نیس
بچه اولم تا ۶ ماهگی قندان میکردم البته سفت سخت مثل قدیم نه راحت میخوابید وقتی قندان بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.