۸ پاسخ

اره خوبه قنداق البته نه اونجوری محکم که قدیمی ها می‌بستند من فقط دستاشو یکم میبندم پاهاش آزاده قشنگ میخوابه و ارامش داره

نه من قنداق نمیکنم

نه من نکردم

من نکردم

قنداق چسبی اونم‌فقط شبا تا راحت بخابه

من یه بیست روزی دور پیچ کردم فقط که راحت بخوابه بعدش دیگه نزاشت

من شبا قنداق میکنم فقط

قنداق چسبی خوبه سر بچه قبلی خیلی به کارم اومد
موقع خواب ارومش می‌کنه و پرش غیرارادی دست و پاش خوابشو بهم نمی‌زنه عمیقتر می‌خوابه شبا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا🩷 مامان فاطمه نورا🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی