اره خوبه قنداق البته نه اونجوری محکم که قدیمی ها میبستند من فقط دستاشو یکم میبندم پاهاش آزاده قشنگ میخوابه و ارامش داره
نه من قنداق نمیکنم
نه من نکردم
من نکردم
قنداق چسبی اونمفقط شبا تا راحت بخابه
من یه بیست روزی دور پیچ کردم فقط که راحت بخوابه بعدش دیگه نزاشت
من شبا قنداق میکنم فقط
قنداق چسبی خوبه سر بچه قبلی خیلی به کارم اومد
موقع خواب ارومش میکنه و پرش غیرارادی دست و پاش خوابشو بهم نمیزنه عمیقتر میخوابه شبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.