شما در روز چند ساعت بچتونو آزاد میذارین ؟

۹ پاسخ

نمیشه واقعا من آزاد گذاشتم یکم پاهاش هوا بخوره. کهنه هم انداختم روش آخر . تا رفتم مایبیبی بیارم کهنه انداخت ی طرف ریخت ب لباساش .و فرش😂🤦

هیچی.

معمولا از دو ماه به بعد یه نیم ساعتی

من ک نزاییدم هنوز .. ولی تصورشو بکن پسرار رو باز بزار ازسقف چکه می‌کنه🤣🤣

هیچ‌ساعت

یکی دوساعت

هیچ ساعت

هیچ ساعت خواهر نجس میکنه

منظورم اینه مای بیبی نمیبندین براش؟

سوال های مرتبط

مامان 👧👶نی نی روشا مامان 👧👶نی نی روشا ۳ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی