نمیشه واقعا من آزاد گذاشتم یکم پاهاش هوا بخوره. کهنه هم انداختم روش آخر . تا رفتم مایبیبی بیارم کهنه انداخت ی طرف ریخت ب لباساش .و فرش😂🤦
هیچی.
معمولا از دو ماه به بعد یه نیم ساعتی
من ک نزاییدم هنوز .. ولی تصورشو بکن پسرار رو باز بزار ازسقف چکه میکنه🤣🤣
هیچساعت
یکی دوساعت
هیچ ساعت
هیچ ساعت خواهر نجس میکنه
منظورم اینه مای بیبی نمیبندین براش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.