۱۱ پاسخ

من قنداق چسبی خریدم از سیسمونی خیلی راحت میمونه به دست و‌پای بچه هم فشار نمیاد

مامان فندق زایمانت طبیعی بود یا سزارین؟
اگر طبیعی بیمارستان چجوری بود خیلی درد داشتی؟

منم قنداقش میکنم
اتفاقا باید قنداق شه تا آرووم شه
البته الان ب خاطر زردی نمیتونم میگن خیلی لباس تنش نکن

هم میتونی قنداق چسبی از سیسمونی فروشیا بگیری هم خودت براش بدوزی از اون قدیمیا
ولی اون قدیمیارو خیلی محکم نبند مث مادربزرگا
در کل برای خواب نوزاد عالیه

قنداق کردن ب روش قدیم ب لگن اسیب میزنه از نظر علمی با قنداق چسبی شل ببندش

من اوایل قنداق نمیکردم خیلیی زود بیدار میشد کلا خواب نداشت بعد که قنداق چسبی گرفتم راحت میخوابید

ببین‌قنداق که پاهاش ازاد باشه خوبه منم یک دو بار قنداق کردم راحت تر خوابید

اگه تو خواب دستاش زیاد می‌پره و خوابش کوتاهه با یه دورپیچ نخی فقط یکم دستاشو فیکس کن، مث قدیمیا محکم قنداق پیچ نکن

نه من قنداق نکردم یکی دوبار فقط اونم دوست نداشت

من تو قنداق واینمیسته میبندم خیلی گریه میکنه

من قنداق میکنم
باز باشه زود بیدار میشه یا اصلا نمی‌خوابه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۱۳ ماهگی