من قنداق چسبی گرفتم براش
استدلال
بچه وقتی توی دل مادرشه مخصوصا روزهای آخر جای تنگی رو داره
ووقتی به دنیا میاد از جای فشرده به جای باز میاد ممکنه موقع خواب دست و پاش بپره و بیقراری کنه و گریه
قدیما کارخوبی میکردن که بچه رو قنداق میکردن اوایل به دنیا اومدنش
تا با شرایط جدیدش وقف پیدا کنه و راحت بخوابه
من قنداق میکنم چون راحتتر میخوابه بدون قنداق دستاش میپره میترسه
من دخترم بچه که بود خیلی بی قرار بود قنداق میکردم ولی نه مثل قدیمیا واقعا راحت میخابید
سلام عزیزم بچه اولته؟؟
قنداق بکنی بهتره ولی اجبار نیست.دختر من فقط یه هفته ی اول گذاشت قنداقش کنم دیگه نتونستم قنداقش کنم
من که اصلا نکردم
چرا باید حتما قنداق کنی😵💫😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.