۵ پاسخ

ویتامین دی پایینه فقژ

همچین آزمایش قندی رو آرزو دارم خدایا لطفا🥹

ناشتات عالیه
بعده دوساعتت ۷۹ هست یکم پایینه قندت در طول روز نمیوفته؟
دیت هم پایینه حتما مرتب بخور

خوبه ناشتا ۷۶ دوساعت بعد ۷۹ ویتامین د۳ بدنت خوبه ولی به من دکترم گفت روی ۳۰ باشه بهترهست

قندت ک عالیه ویتامین دی خوبه یه کم پایینه با همون قرص ویتامین دی اوکی ای

سوال های مرتبط

مامان مامان جانان مامان مامان جانان ۵ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری