خانوما فولیک اسید و تا چند هفته باید خورد

۵ پاسخ

به منم گفت تا ۱۶ هفته

ب من‌گفت دیگ نخور

تا اخر سه ماهه اول... یعنی ۱۲ هفته و ۶ روز

چرا میگن تا اخر بارداری؟؟

ب من گف تا ۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی