۵ پاسخ

منکه تا ۱۶ هفته خوردم

من تا ۱۶ هفته خوردم بعد قرص آهن خوردم

تا ۱۶ هفته . بعدش آهن و مولتی ویتامین پریناتال

من از دو‌ماه قبل بارداری هنوز میخورم

خانما من شکمم این عصری خیلی سفت شده انگار همش باد داخل شکمم هست و باعث میشه نفس خوب نکشم از چی می‌تونه باشه ؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وششم بارداری
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی