خانوما فولیک اسید تا چند هفته باید خورد؟

۵ پاسخ

من تا شانزده هفته خوردم الان مکمل هام عوض شدن

تا آخر ۱۵ هفته مصرف میشه از ۱۶ هفته آهن شروع میشه

من هنوز دارم میخورم البته فروفورت گاین میخورم

من ۱۱ هفته رفتم باز فولیک اسید نوشت البته فول پلاس
فکنم آنومالی برم دیگ آهن و مولتی میده

تا15هفته من دکتر بهم داد

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی