خانوما پسرم یبوست داره پدی لاکت بده بخوره

۶ پاسخ

پدی لاکت رو به دختره من واسه اسهال دادن

یه ذره ترنجبین بده بخوره
یا یکم پود قند و تو اب ولرم بده بخوره
جیشش میاد

بایولاکت برای یبوست
پدی.لاکت اسهال

پسر من از اول که دنیا اومد یبوست داشت پنج شش روز یکبار پی پی میکرد دکترش گریپ میکسچر خارجی داد دیگه روزی یکبار پی پی میکنه و به نظرم از اونموقع روند وزن گیریش بهتر شده🤷🏻‍♀️

پدی لاکت هم یبوست و درمان میکنه هم اسهال و

نه پدی لاکت یبوست میکنه بی بی کر بهش بده

سوال های مرتبط

مامان مانیاد مامان مانیاد ۱۳ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان نیلمــ🌛ـــاه مامان نیلمــ🌛ـــاه ۵ ماهگی