خانما شربت اسماویت شربت خوبیه؟

۵ پاسخ

عالیه

سلام مامانا بچه من وزنش خیلی کمه به نظره شما چی خوبه بهش بدم؟

من ی دوره دادم معمولیه

بله خوبه

بله واسه سیستم دفاعی خوبه
امابدمزس یکم

سوال های مرتبط

مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی