سلام خانما سنو وزن از چند هفته میگیرن؟

۶ پاسخ

برای من دکتر 28 هفته نوشته بنظرتون 33 هفته انجام بدم

دکترم۲۸ هفته برام نوشت همین امروز دادم
زودتر بدی بهتره خدای نکرده وزنش کم باشه می تونی کاری بکنی قرص یا چیزی بخوری که وزن بچه تکونی بخوره،بعضیا تو ۳۲ هفتهدمیرن که کمتر سونو رفته باشن

سزارین باشی. فک کنم بیست وهشت هفته هم میفرستن. ولی طبیعی همون سی وسه هفته

دکتر گفت 32 هفته برم

برا من ۲۸ هفته دکتر نوشته

۳۳.

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان پسرکم🩵 مامان پسرکم🩵 ۹ ماهگی