دوستان پسرم دماغش گرفته یعنی سرما خورده

۴ پاسخ

اسپره بینی بگیر بزن براش

رفلاکس ندارع؟
از علائم رفلاکسه فک کنم

براش قطره بینی بزن

شاید حساسیته یا بینی هاش پره

سوال های مرتبط

مامان آرمیس مامان آرمیس ۱۱ ماهگی
مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی