قطره بنداز دماغ شو تمیز کن با فنگر از منم اهمجوری بود گفتن رفلاکس ولی این کار رو کردم اول روز ۳ بار به هفته اینجوری بعد. رو ز یکبار خس خس خرخر کاملا خوب شد باید دماغ اش تمیز بشه درسته تو دماغ چیزی نیست ولی به ما معلوم نمیشه
والا به منم گفتن بخاطرررفلاکس حتی دکتر بردم رفلاکس .
اما کم کم شروع شد سرماخوردگیش تا رسید به سرفه بردم دکتر دارو داد و دوسه تا اسپری .چندروزی زدم الان بهتر شده بااینکه رفلاکس داره اما خس خس کم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.