قطره سدیم کلراید بگیر بریز واسش و اگر بینی کثیف با پوار تمیز کن براش ولی در کل نوزاد سرما نمیخوره و خس خس یا عطسه ارتباطی به سرما خوردگی نداره توی این سن احتمال داره رفلاکس پنهان باشه حالا ۱ ماهگی که میبری دکتر چک بشه بچه بهش بگو
قطره سدیم کلراید بگیر بگو برای نوزاد میخوای در طول روز چند بار بریز تو بینیش مثلا ۴بار تو ۲۴ ساعت هم بچه راحت نفس میکشه هم چیزی باشه با عطسه بیرون میاد
شاید چیزی داخل دماغش گیر کرده
من دخترم اینجوری بود بردمش دکتر قطره سدیم کلراید داد استفاده کردم براش خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.