۴ پاسخ

چون موهای دخترم سیم تلفنیه وقتی شونه میزنم چند تا تار میریزه

نه اصلاااا

میریزه طبیعیه دیگ البته خیلی کم کم

ن نمیریزه

سوال های مرتبط