۴ پاسخ

۳۸ هفته و ۳ روز معمولا سزارین رو برمیدارن طبیعی باید ۳۹ رو تموم کنی بعد اون ببینی کی میاد

فعلا ۳۷ هفته ای چطور انتظار داری انقدر زود زایمان کنی

تازه ۴۰ هم تموم میشه برای بعضیا 😄

۳۹ باید تموم بشه بری چهل

سوال های مرتبط