باید با دکتر هماهنگ کنی چون زیاد موندن بچه هم خوب نیس مدفوع میکنه یا اکسیژن کم میاره
واسه من ۴۰هفته و ی روز هنوز خبری نیست
عزیزم اگه دیدی ۴۰هفته شدی وزایمان نکردی برو امپول فشاربزنن تو این هفته ها بچه مدفوع میکنه
نهایتش یه هفته دیگس
عجله نکن
اسکات بزن
منم عجله میکردم برا زایمان 37/5 روز زایمان کردم بچم سه روزه دستگاهه
چیکار داری اجی وقتی جا بچه خوبه بزار راحت باشه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.