سلام دوستان ۱۲هفته و یک روز برای ان تی اوکیه؟

۹ پاسخ

بله عزیزم حتما برو جنسیتش کامل معلومه

منم ۱۲ هفته ۱ روز نوبت دارم میشه همون ۱۳ هفته دیگه

من میشم 12هفته کامل چهارشنبه میخوام برم دکترک برام بنویسه وپنج شنبه برم سنوبدم

عالیه منم ۱۲هفته و یک روز رفتم

منم پس فردا خیلی استرس دارم هوف

اره عالیه

سلام اره خوبه

اره منم دوازده هفته و دو روز باید برم

اره خوبه کی میری؟

سوال های مرتبط

مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وسوم بارداری