دکتر گفت آمپول هپارین را خودت بزن تو رونت میشه؟

۳ پاسخ

تو بازو هم میشه . اره خودت میتونی

چرا بهتون هپارین داده؟ تو ران خیلی دردناکه ب بازوت بزن خودت

اگر زیر پوستی هست خودتون میتونید بزنید فقط مداقب باشید به رگ های نازک نزنید

سوال های مرتبط

مامان دلسا🐣 مامان دلسا🐣 ۲ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی