۱ پاسخ

من ۳۰ هفته دکتر گفت زایمان زودرسی چون طول سرویکسم صفر شده بود ولی ۳۸ هفته و ۴ روز دقیقا وقتی وارد ماه دهم شدم با دهانه رحم بسته سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی